Sadece i�ten yanmali motora sahip ara�lara oranla Yaris Hybrid, bakim masraflarinda da �nemli bir fark yaratmaya hazirlaniyor. Hibrit teknolojisi sayesinde Yaris Hybrid�de debriyaj pedali, debriyaj plakasi, vites kutusu, mars motoru, V-kayisi ve triger kayisi bulunmuyor ve b�ylece bu par�alara ait herhangi bir bakim masrafi olusmuyor.
Senin, 10 Juni 2013
Yaris Hybrid (Hibrit) 2013
D�nyada en fazla hibrit araba satan marka olan Toyota ikinci hibrit arabasini da T�rkiye'de satisa sunuyor. Yaris Hybrid eyl�l ayi gibi piyasaya �ikacak. Yaris Hybrid, 100 beygir g�c�ndeki 1.5 litre benzinli motora sahip hibrit sistem ile segmentinin en iyi performans ve yakit t�ketimini sunuyor. 100 kilometrede 3.1 litre sehiri�i yakit t�ketim degerine sahip Yaris Hybrid, 79 g/km CO2 emisyonu ile de binek otomobil pazarinin en d�s�k CO2 emisyon degeri ile �evreciligini kanitliyor. Yeni Yaris�e g�re boyu �nden 20 mm uzayarak 3 bin 905 mm olan hibrid versiyonunda yeni kompakt pil arka koltuk arkasina yerlestirilerek i� mekan genisliginden �d�n verilmemis. Yaris Hybrid�in bagaj hacmi, mevcut Yaris�te oldugu gibi, 286 lt iken arka koltuklarin tamamen yatirildigi durumdaki maksiumum bagaj hacmi de 768 lt�ye �ikarilabiliyor.
Sadece i�ten yanmali motora sahip ara�lara oranla Yaris Hybrid, bakim masraflarinda da �nemli bir fark yaratmaya hazirlaniyor. Hibrit teknolojisi sayesinde Yaris Hybrid�de debriyaj pedali, debriyaj plakasi, vites kutusu, mars motoru, V-kayisi ve triger kayisi bulunmuyor ve b�ylece bu par�alara ait herhangi bir bakim masrafi olusmuyor.
Sadece i�ten yanmali motora sahip ara�lara oranla Yaris Hybrid, bakim masraflarinda da �nemli bir fark yaratmaya hazirlaniyor. Hibrit teknolojisi sayesinde Yaris Hybrid�de debriyaj pedali, debriyaj plakasi, vites kutusu, mars motoru, V-kayisi ve triger kayisi bulunmuyor ve b�ylece bu par�alara ait herhangi bir bakim masrafi olusmuyor.
Langganan:
Posting Komentar (Atom)
Tidak ada komentar:
Posting Komentar