Supercar kategorisinde yer alan McLaren MP4-12C 2013 modeli bir�ok iyilestirme ile birlikte geldi. 3.8 litre b�y�kl�g�ndeki �ift turbolu motorun g�c� yapilan iyilestirmeler sonunda 25 hp daha artarak 616 hp'ye �ikti. Bu da aracin ivmelenmesini hizlandirirken son hizini da arttirdi. Yeniden tasarlanan motor ile bu g�c� elde ederken bir Supercar'da da yakit tasarrufuna gidildi. Aracin 100 km de t�kettigi yakit 11,7 litre. Intake Sound Genarator (ISG) sistemi ile donatilan ara� tam motor tutkunlari i�in tasarlanmis. Farkli modlarda �alisan sistem motor sesini kabine nasil alacaginizi ayarliyor. Istediginiz siddette motor sesini duyabilirsiniz.
Ara�ta akilli giris sisteminin bir adim �tesi bulunmaktadir. Kapi kollarinda yer alan sens�rlere dokunuldugu zaman kapi kendiliginden a�ilmaktadir.
2013 McLaren MP4-12C Teknik �zellikleri
Drivetrain d�zeni: Boyuna orta motor, RWD
Motor konfig�rasyon: V8 ikiz turbo
Motor malzemesi: Al�minyum blok ve silindir kafalari
Yaglama: Kuru karter
Sikistirma orani: 8.7:1
Valvetrain: 32-valfli, DOHC, dual VVT
Redline: 8,500 rpm
�ap x Strok: 93 x 69.9 mm
Motor Hacmi: 3799 cc
G��: 625 PS @ 7500 rpm
Tork: 600 Nm @ 3000-7000 rpm
Litre basina PS: 164
Iletim: Kahin 7 Hiz SSG
V�cut yapisi: Al�minyum �n ve arka �er�eveleri ile Karbon fiber MonoCell
Dingil a�ikligi: 2670 mm
Par�a: F: 1656 mm / R: 1583 mm
Uzunluk: 4509 mm
Genislik: 1908 mm
Y�ksekligi: 1199 mm
DIN agirligi: 1434 kg / � 3161
Kuru agirlik: 1336 kg / � 2945
Hafif se�enekleri ile Kuru agirlik: 1301 kg / � 2868
DIN at Agirlik dagilimi: F: 42.5% / R: 57.5%
Aktif aerodinamik: McLaren Airbrake
S�spansiyon: Proaktif Sasi Kontrol�
Proaktif Sasi Kontrol modlari: Kis / Normal / Spor / Iz
Powertrain modlari: Kis / Normal / Spor / Iz
Frenler: d�vme al�minyum hub ile d�kme demir diskler (F: 370mm / R: 350 mm)
Tekerlek boyutlari (F / R): 19 "x 8.5" J / 20 "x 11" J
Lastikler (F / R): Pirelli PZero 235/35 R19 / 305/30 R20
Tidak ada komentar:
Posting Komentar